Get me outta here!

Nov 19, 2010

"1st Giveaway Tinie (zon2u)"


SaLam sume..saat dan ketika ini aku nak join pula "1st Giveaway Tinie (Zon2u)..
jom kekawan kita meriahkan GA nih..
jom bagi sokongan padu kat tuan punye blog (tinie)
tarikh tutup-14 Januari 2011
masih ada banyak masa lagi so ajak yang lain join sekali GA nih..tapi minta2 aku la yg bertuah tu yer hehe ^_^
Hadiah tempat 1-3 masih lagi misteri
ada 5 hadiah saguhati yang juga masih dimisterikan hehe..
x suprise kalau gtau awal2 hehe..
so mari join GA nih..

Aku tag

0 comments:

Post a Comment