Get me outta here!

Nov 25, 2010

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY


Salam..ok rini nak cuba nasib nak join “2nd Contest:This Is My FamiLy”
tarikh tutup 27 December 2010 (pukul 12 tgh malam)
hadiahnyer adalah jeng-jeng
WANG TUNAI RM 50 dan OLE-OLE DARI KAMPUNG SAYA BERNILAI RM 50..
Hehe bunyi cam best jer hadiah tu kan..hehe..so korang tggu apa lgi meh join jugak..kita meriahkan sama2 contest nih..
Utk keterangan lanjut leh la klik kat atas tuh k..

k.ni la gambar yang saya pertaruhkan hehehe
                                                              Me with my Mum
 Haaa tula gmbar aku ngan mak aku yg bernama Bee Bee bt Ariffin..gmbr bapa aku xde dlm pic nih sbb die yg tukang tngkp gmbr ni hehehe..
Aku anak tunggal so dlm gmbr tuh aku ngan mak aku jela..xde adik beradik..gmbr tuh di amik waktu aku Konvokesyen di Universiti Malaya pada bulan Ogos 2009..wow sweet moment that time..gmbr tu muka aku n my mum dh penat sgt tuh..panas dan letih..ramai gler org time tuh..huhu..kami sekeluarga asal mmg org Penang..so time konvo aku kirenyer kami sekeluarga bercuti-cuti di KL laaa..hehe
Aku pertaruhkan gambar aku ngan ibu kesayangan aku..harap2 ada tuah la gambar kami berdua nih..
I luv my mum so much..muahhh hehe ^_^

1 comment:

  1. THANK YOU FOR JOIN IN..GOOD LUCK!

    ReplyDelete