Get me outta here!

Nov 30, 2010

“Contest:I Love My Mum”


Salam..today aku nak join contest I Love My Mum
Jom korang join sekali..kita meriahkan ramai2..
Sempena besday ibu fatin pada 5 disember nih, beliau (fatin) telah berbesar hati nak anjurkan contest I Love My Mum..
Tarikh tutup 30 November 2010

JeNg jeNg jeNg JeNg..ni la gambar my Mum…ibu kesayangan dan pujaan hati beta.. ^_^

Ini la gmbr my mum..x byk gmbr mak aku nih..sbb die kurang gemar tangkap gambar..namanya Bee Bee bt Ariffin..gambar ni diambik masa kiteorg kat KL..

Tadaaaaaa ni plak gmbr me with my Mum..
Ni pic time Konvokesyen UM..comey x kami hehe ^__^

I LUv You So Much…Mom….


Kena jawab 1 soalan tau?hehe
Nyatakan 1 hadiah yang paling best anda pernah beri kepada ur Mum masa Besday beliau??
Hehehe disebabkan saya belum ada pendapatan tetap lagi, so x dapat la nak bagi hadiah yang gempaq2 dan mantap2 kan..besday my mum jatuh pada 31 Mac so hadiah yg saya rasa paling best pernah beri adalah saya telah membuat sebiji kek..(buat sendiri okey) khas utk my mum…walaupun rasanya x la sesedap mcm dibeli kat kedai kek tuh tpi still leh makan lagi hehe..yg penting usaha kita dan kasih sayang yg ada dlm kek tuh sebab kita uat kek tu sendiri dengan perasaan kasih syg kan..hehe..

                                                          Happy besday to ur Mum..fatin =)

Dan selain itu , disamping uat sebijik kek..saya ada bagi gak 1 kad ucapan Besday kat My Mum..baru la nmpk cam suprisee ada kad sume hehe..tapi kad ucapan besday tuh saya beli jela kt kedai x sempat nk uat sendiri sbb dok sibuk nk uat kek hehe..

                                                             Gambar hiasan jer nih..

Aku tag

0 comments:

Post a Comment