Get me outta here!

Nov 22, 2010

“Mary Kay Contest”


Salam..hari nih aku nak join “Mary Kay Contest”
Tarikh tutup 30 Nov 2010..so korang mari join ramai2..untung2 kalau bertuah leh menang kan..saya dapat tau ttg contest nih dari website GengBlogger.com
Secara jujurnya dan ikhlasnya saya nih kurang arif tentang bab2 penjagaan kulit, makeup dan sebagainya..jadi dengan memasuki contest nih ianya sebagai permulaan kepada pengenalan terhadap produk Mary Kay nih..kalau menang n dapat hadiahnyer sudah tentu saya amat menghargainya dan bertambah laa pelanggan baru produk Mary Kay nih hehe ^_^
Ok apa yang saya tahu pasal Mary Kay nih???
Berdasarkan pembacaan dan pemahaman saya, Produk Mary Kay in terdiri daripada set penjagaan kulit, set penjagaan badan, Set Make-up dan byk lagi. Produk Mary Kay ini Telah berada di pasaran selama 45 tahun. Produk barangan ini tidak mempunyai sebarang bahan sampingan dan ia memang di iktiraf sebagai THE BEST&NO 1 Produk di US. Produk ini memang RECOMMENDED PRODUCT dan juga 'MONEY BACK GUARANTEE' product. Woww amazing!!!!...

 Mary Kay terkenal di seluruh dunia sebagai syarikat yang kita boleh menaruh kepercayaan pada produknya. Mary Kay secara kekal membangunkan produk yang memenuhi piawaian tertinggi bagi keselamatan, kualiti dan prestasi. Malah Mary Kay amat yakin pada produknya sehingga semua produknya disokong oleh jaminan kepuasan 100 peratus. Yang paling tip top tentang Mary Kay ialah ia mempunyai jaminan MONEY-BACK-GUARANTEE bagi pelanggan yang tidak berpuashati dengan produk ini. Dengan jaminan ini, ia membuktikan bahawa Mary Kay adalah satu produk yang sangat berkualiti tinggi dan menjaga kebajikan para pembeli..Selain itu, ianya Very suitable for Sensitive Skin & Matured Skin also All Skin Types. Sebab produk2nya diperbuat dari bahan2 Botanical. Tiada pengelupasan. Tiada hidrokinon. 100% gerenti. Antara bahan yang digunakan dalam produk MARY KAY ialah mereka menggunakan pati tumbuhan semulajadi contohnya....pati bunga raya, pati bunga beech, kacang hazel, delima dan banyak lagi..

Itulah antara apa yang saya faham ttg produk Mary Kay nih..saya pasti ingin mencubanya selepas ini..saya x kisah set yang mana hendak diberikan kepada saya jika saya menjadi pemenang bertuah kerana saya pengguna baru..jadi mana-mana pun xpe..terpulang pada tuan penganjur ^_^ mekasih yerrr..harap2 saya bertuah ye… ^_^ aminnn…

1 comment: