Get me outta here!

Nov 18, 2010

“STOBERRI COKLAT 1ST GIVEAWAY-BLOG VS FB”


SaLam korang sume..ok ri ni aku nak join “Stoberri Coklat 1st Giveaway-Blog vs Fb”
Bunyi cam menarik jerr..kan hehehe..teruja nih hehe
Korang sume meh join meh..rugi tau x join..syarat penyertaan senang jer..hadiah die pun lumayan…harap-harap saya bertuah la hendaknyer hehe ^_^
Giveaway ni berlangsung  dari 6/11/2010 sampai 20/11/2010.
Okey sekarang kena jawab soalan tuan punye blog iaitu korang lebih suka berblogging ke atau berFacebook?

Bagi aku..aku lebih suka berblogging lagi dari berfacebook..entah la bagi aku Facebook nih makin membosankan jer..berblogging lebih best hehe..
Melalui BLog kita boleh luah apa je..dan penulisan kita juga lebih menyeluruh berbanding facebook yg hanya leh komen berapa patah perkataan..
Kalau Blog nih kita lebih berani menyuarakan pendapat, lebih selesa dan ikhlas menulis apa je yg kita rasa..tak payah nak jaga hati orang ke apa ke sebab ni blog kita kan so suka hati kita laa nak tulis pe pun..berbanding facebook nih kalau kita tgk kadang2 facebook ni leh jadi tempat bergaduh, bertikam lidah..masing-masing sindir-menyindir dengan update status kat FB tuh.semak je aku tengok..macam budak-budak nak bergaduh kat FB tuh..
So berblogging ni kurang la org nak gaduh2 ala2 gila meroyan mcm kt fb tuh hehe..walaupun aku x nafikan ada gak..tapi kurang la berbanding kt FB tuh..

Lagipun kat Facebook tuh ramai gak yang menyamar..manakala di Blog nih.ianya lebih personal xdela terlalu umum mcm kat fb sampai semua org tahu apa yg kita buat..kita leh menilai seseorang tuh melalui penulisan die je melalui blog..pendek katanya berblogging lebih selamat sikit dari berfacebok tuh..pendapat aku jelaa..
Pendek kata…


I luv blogging..
Hehehe
Berblogging lebih bebas,selesa,dan syok laa..hehe

Lupe lak..jom tengok apa hadiahnyerr hehehe
Jeng jeng jeng jeng…
Hadiah akan disediakan untuk 2 pemenang UTAMA dan 3 hadiah saguhati. 
Ni untuk Hadiah Utama : Barangan AVON bernilai RM40.00
Hadiah Utama Kedua : Barangan Cosway bernilai RM30.00
Hadiah Saguhati : Special Edition Tissue Pouch and additional hair accessories from Dalissa Craft

Best kan hadiah2 nyer..so tunggu apa lagi.jom join ramai2..
iF nak join KLik kat atas tu k..

0 comments:

Post a Comment