Get me outta here!

Dec 16, 2010

“Little fingers contest 3”


SaLam..
Mula-mula nak wish
Happy Besday to AERISH yg ke-2 pada 4 jaNuari 2011..nih
Semoga cepat besar,panjang umur dan murah rezeki aerish and family..

Ok berbalik pada contest nih..
Tarikh tutup-4 jan 2011..
Untuk keterangan lanjut leh klik kat atas tu k..

                                  Nih ler gambar aku time kecik2 dulu hehehehe..

Ada satu citer sedih laa jugak ditambah dgn terkejut sikit hehe..
Time aku kecik2 dulu..dlm umur 4-5 tahun cmtu aku bermain kat luar rumah dekat dgn peti surat yg ada byk2 tuh..masa tuh aku tgh main ngan anak jiran aku..die nih lebih besar dari aku laa..pastu tgh dok bermain..ada satu motor berhenti depan aku..lepas tuh turun seorang laki dari motor tuh lepas tuh die datang dekat aku dan tarik/ragut rantai yg aku pakai di leher aku..pastu lelaki tu terus naik motor die balik dan blah dari situ cmtu jer..nasib die x culik aku ke apa ker..huhuhu lepas lelaki tu pergi..aku dan kawan aku tuh tergamam depan tuh..sambil memandang antara satu sama lain…lepas tuh bile balik umah baru aku menangis sbb terkejut..lepas tuh aku pun demam hehe…

Nama manja aku masa kecik2 ek..emm kat umah mak aku sume panggil BaNu..
Dari nama penuh aku Sahbanu..
Keluarga, sepupu, sume panggil aku BaNu jer.. xde nama timangan lain yg dipanggil..kecuali Banu…
So nama BaNu ni laaa yg dipanggil..n ianya sebahagian dri nama betul aku laaa…

Ok..harap2 dh cukup syarat ye..
Moga2 saya bertuah laaa hendaknyer aminnnn

1 comment:

  1. aminnnn.... :p

    okeh... gd luck yer... jgn luper amek awrds tau.. >_<

    ReplyDelete