Get me outta here!

Mar 19, 2011

“CONTEST GIGS(Gaya Islam Gaya Saya)- Miss Yuu"


SaLammm..
jom sume join contest G.I.G.S ni ramai2..
bagi aku contest ni menarik..n amat mudah untuk menyertainya..
so tggu apa lg..jom join ramai2..
tarikh tutup-30 Mac 2011

ok..nih gambar aku...hehehe
comey tak?hehe..ok ni masa aku 1st year kt UM..

Mari kita Renungkan bersaMa...
1. "Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi."
2. Semasa anda dilahirkan, anda menangis dan orang di sekeliling anda  tersenyum. Teruskanlah hidup anda supaya apabila anda mati nanti, andalah yang akan tersenyum dan orang sekeliling anda pula yang akan menangis.
3.Jika kejahatan di balas kejahatan, maka itu adalah dendam. Jika kebaikan dibalas kebaikan itu adalah perkara biasa. Jika kebaikan dibalas kejahatan, itu adalah zalim. Tapi jika kejahatan dibalas kebaikan, itu adalah mulia dan terpuji."

aku tag:

3 comments:

  1. tengs sbb join . insyaAllah sy akn pertimbang kan tarikh luput tuu ^^

    ReplyDelete
  2. saya lelaki, x pakai hijab.. kalo letak gambar adik leh x?

    ReplyDelete
  3. ai letak la gmbo pkai serban (^_*)

    ReplyDelete