Get me outta here!

May 18, 2012

FRuSt!!!

Assalammualaikum...
saja update blog contest/giveaway aku ni..
dah lama x join apa2 contest dan giveaway nih..tuh yg blog nih agak bersawang sikit berbanding blog utama yg sntiasa diupdate..
kenapa aku x join mana2 contest dan giveaway lagi??bukan x nak join cuma mood nak join tuh dh hilang..haha tggu bila mood dah datang balik baru la join kan..tggu bila dh rajin sikit hahaha
last giveaway yg aku join aku menang tau jadi pemenang kedua..hadiah die best dpt keychain semua..aku mang suka ngan keychain2 ni semua tambah2 kalau dari luar negara kan..hehe..malangnya pihak penganjur dh pos dh kat aku..dia guna pos daftar..tapi aku x dapat laaa...ntahlaaa...posmen tuh bagi hilang ker..ker aku yg xsedar bila posmen datang..setahu aku x dgr lak ada posmen datang..mungkin aku terlepas pandang kot..ntahlaaa..frust juga bila hadiah tuh ada ditangan posmen lagi bukan ditangan kita...Frust laaa dh la bukan senang nak menang kan sebab bergantung pada luck jugak kan..bila dh menang cmni plak yg jadi...adoiii...hope sgt leh dpt semula..ntahlaaa.....

1 comment:

  1. Jom join giveaway -->

    http://cerita-amna.blogspot.com/2012/04/birthday-giveaway_27.html

    http://cerita-amna.blogspot.com/2012/05/birthday-giveaway-with-partner.html

    Sama tapi tak serupa :D

    ReplyDelete