Get me outta here!

Apr 12, 2013

"Cuticuti Giveaway-Diari Aima"


Assalammualaikum..
Hari ni nak GA Diari Aima ni..
Thanks sbb invite sy untuk join GA nih..sy join di Blog GA sy..
Jom Join Ramai2
Due Date- 26 April
Tu gambar masa bercuti kat Melaka..nampak kan Kota A Famosa kat belakang tu heheehe..Pakaian Favourite masa bercuti mcm dlm gambar tuh lah haha.sekali pandang nampak mcm baju kurung tapi sebenarnya baju dan seluar tu hehehehe memang selesa pakai baju tu sebab kainnya jenis lembut..pakai seluar senang nak berjalan sikit habis satu melaka dijelajah masa ni hehehe...tapi ikutkan pakai baju kurung pun xde masalah yang penting kita selesa dengan apa yang kita pakai..yeahhhh...

1 comment:

  1. betol tu dear!! baju apapun yg penting kita selesa pakai!!!!

    thnk u for joining dear..all the best

    ReplyDelete